Le saludo Guest | RSS

Jueves, 25/04/2024, 13:27
[ Mensajes nuevos · Participantes · Reglas del foro · Búsqueda · RSS ]
Foro Classics de Mallorca » Regularidad y rallyes » Regularidad histórica » V Clàssic Regularitat de Mallorca (La gran fiesta de los clásicos.)
V Clàssic Regularitat de Mallorca
zzlimonFecha: Viernes, 16/09/2011, 22:31 | Mensaje # 16
Piloto experto
Grupo: Users
Mensajes: 102
Reputación: 1
Estatus: Offline
Bona nit a tots, Biel aquest pilot que tens, està una mica escatxarrat, encara que amb sa transmisió nova que li han posat fa un parell de mesos tornarà a agafar força. I alerta perqué aquest és de brega.
Sort amb so cotxo- Kart, i estic molt content que l´has pogut enganxar per aquest.

Noltros també ens hem apuntat, i ja tenim moltes ganes de començar a disfrutar d'aquest rally , que pareix que tindrà molta participació. biggrin
 
firemanFecha: Sábado, 17/09/2011, 15:16 | Mensaje # 17
Sujeta-mapas
Grupo: Users
Mensajes: 25
Reputación: 0
Estatus: Offline
hoooola. ja veig que no ho enteneu. Es temps que voltros tardau en agafar sa mitja(+o- 700mtrs) jo ho faig en 100mtrs. jajajaja. Es meu cotxo no fa fum (no es inglès ni un alfa) y vaig tan còmodo que me podeu possar enlaces de 1000kms...duu fins i tot radio. tongue
me sap greu guanyar es primer rally que faig però no me donau opció...amb aquestes cafeteres... crazy jajajajajajaja es broma, os veo muy preparados, pero recordad una cosa, voy con cronos y ciclometros, es lo único que os puede salvar...por ahora. saluditos
 
Tommy_EscuderiaTCTFecha: Sábado, 17/09/2011, 16:12 | Mensaje # 18
Navegador experto
Grupo: Moderators
Mensajes: 400
Reputación: 2
Estatus: Offline
Es día que un Renault y molt menos un Fuego sigui capaç de ser la MEITAT de ràpid que un Alfa Romeo em podrem parlar... jejejejeje

A un Alfa no li fan falta 100 metros per recuperar una mitja perque mai la perd, en tot cas:
Ets Alfas no perden sa mitja donen algo de ventatja als altres,
Ets Alfas no s'espenyen se prenen descansos,
Ets Alfas no fumetgen fan neta s'atmosfera,
Ets Alfas no se rovellen s'auto-alleugeren,
Ets Alfas no perden rallies deixen guanyar als altres,
Ets Alfas no rasquen sa segona t'ensenyen com has de canviar de marxa.

En definitiva un Alfa no té defectes perque no li dona la gana tenir-los. (Quan xer d'Alfa me referesc a Alfa Romeo fets a Milán, no Alfasud Napolitanos, ni Alfiat Turineses...)

Deixant de costat ets Alfa Romeo, que com acab d'explicar raonadament son els millors cotxos del mon, sa veritat és que hi haura cotxos guapos i sobretot tots ben cuidats, a més lo que m'agrada és que hi ha gran varietat.

De moment hi ha 4 Mini, 8 Seat, 5 Renault, i 7 Porsches entre altres (total uns 50 i falten els peninsulars) ... De moment es més antic es un Triumph TR-4 del 63.
Clase F: 2, Clase H: 12, i la resta de G, a mem si aconseguim colque Clase E que si no haurem de llevar sa clase.

Sort amb aquest Mini, segur que anirà bé.

Com veis tots es tema des nou anexe??? L'heu llegit???

Una aferrada a tots!!!


Mensaje editado por Tommy_EscuderiaTCT - Sábado, 17/09/2011, 16:14
 
zzlimonFecha: Sábado, 17/09/2011, 18:19 | Mensaje # 19
Piloto experto
Grupo: Users
Mensajes: 102
Reputación: 1
Estatus: Offline
Aixó comença a encalentirse, veig molta fogositat amagada i també moltes ganes. I és clar, 4 mesos d'estiu a la "bartola", fent becaines i tots els caps de setmana a sa platja, vos passaran factura, jeje, ni haurà més d'un que no trobarà ni s'embrague. Però amb 400 kilometres vos llevaran es rovell.
Bona argumentació dels alfas, ens has mostrar com ficar bé la segona sense rascar.
També em de revisar una mica el cotxo per evitar sorpreses de darrera hora. I es podria fer una verenada un demati d'octubre abans des rally, suposant que baixin ses temperatures i si no tambè, jejje. cool

fireman, alerta amb so foc que no et cremis, jejeje

Sort, salut i fiabilitat per a tots.
 
Tommy_EscuderiaTCTFecha: Sábado, 17/09/2011, 19:38 | Mensaje # 20
Navegador experto
Grupo: Moderators
Mensajes: 400
Reputación: 2
Estatus: Offline
Si Toni, deixant conyes a part que van amb tot es catxondeo del mon, en Juan Fullana està preparant un Curset de Regularitat per principi d'Octubre, anam tots molts liats amb mil coses però sa intenció es fer-ho.

Molt bona recomanació, ja ho dic sempre, s'equip son 3 i es cotxo hi forma part, s'ha de tenir ben a punt i val més que aguanti que no que corri, fonamental.

Ses conyes pre-carrera sempre son ses millors, però no deixen de ser això, de fet jo mateix tenc un Renault 18 que va ser del meu padri i son cotxos collonuts, m'encanten els Mini i sempre he volgut recuperar es FU1600 d'es meu altre padri. En definitiva, es que esteim amb això tenim es gran defecte que ens agraden TOTS els cotxes d'una manera o altre. Sa meva predilecció per Alfa es innata però que voleu que faci, tenc aquest gran defecte entre d'altres molt jejeje

Salut i vos anirem informant de tot a mesura s'acosti es rallie.
 
firemanFecha: Sábado, 17/09/2011, 21:42 | Mensaje # 21
Sujeta-mapas
Grupo: Users
Mensajes: 25
Reputación: 0
Estatus: Offline
Hui hui hui, allllleeeerta amb so r18 que mai se sap quant me faran falta peces..jajajajajaj.
m'agradaría molt apuntarme al curs de regularitat. quan sigui mo deis.
PD: no vui que vos assusteu de sa potència de sa meva màquina, li he posat un limitador com a ses motos novel per no jugar amb massa ventatge jejajejajaja biggrin
 
joanaFecha: Sábado, 17/09/2011, 22:51 | Mensaje # 22
Piloto
Grupo: Users
Mensajes: 69
Reputación: 3
Estatus: Offline
ui ui ui fireman...és regularitat....NO velocitat!!!
ara que....me fas enveja amb lo de sa ràdio!!!! encara q estaràs tan concentrat q ni la sentiràs!
Tommy m'has acabat de convencer....pel reis demanaré un Alfa...clàssic,clar!

no podriem ser ja a s'octubre???????
wacko
 
firemanFecha: Sábado, 17/09/2011, 23:14 | Mensaje # 23
Sujeta-mapas
Grupo: Users
Mensajes: 25
Reputación: 0
Estatus: Offline
jo ja tenc també un Alfa, ah no, es una Alpha, makina, de cosir, bueno, es lo mateix...jajaja

Añadido (17/09/2011, 23:14)
---------------------------------------------
ah joana, te puc ben assegurar que bunyola-orient a 40kms/h es velocitat...jajajaj

 
bielmetxaFecha: Domingo, 18/09/2011, 00:20 | Mensaje # 24
Sujeta-volantes
Grupo: Users
Mensajes: 15
Reputación: 0
Estatus: Offline
Buñola-Orient pot esser velocitat pero crec que amb so fuego per alla dalt heuras de fer maniobres , sa mitja sera a Orient i tu faras marxa enrera je je . De bon rollo . Tommy , respecte de s´anexe d´es reglament em pareix molt be , a partir del ´85 ja es fabricaren una seria de cotxes que varen deixar de esser "classics" . Per es be de sa prova i de sa historia heu pres una bona messura . Anims i sort ok

crec que per aqui tots tenim sa malaltia de s´olor de sa benzina , en sentir un bon motor en marxa ens pega tremolor d´emocio biggrin


Mensaje editado por bielmetxa - Domingo, 18/09/2011, 00:21
 
FURAFecha: Domingo, 18/09/2011, 01:22 | Mensaje # 25
Copiloto experto
Grupo: Users
Mensajes: 157
Reputación: 0
Estatus: Offline
Hola a todos!

Con respecto al CURSO DE REGULARIDAD AVANZADA.

Os comento que NO será un curso para principiantes sino que como veo que ya se empieza a tener un nivel os contare los trucos para ganar un rally.

Contaremos cosas muy interesantes por ejemplo:

Como recalibrar durante el rally y porque hacerlo.

Como afecta el recorte en las curvas.

Tenemos que ir siempre por la derecha?? O podemos recortar y corregirlo sobre la marcha.

Como buscamos hacer "ceros"

Funciones del Copiloto una por una.

Como conduce un piloto de regularidad.

Y un largo programa de Regularidad avanzada.

Es hora de empezar a ganar rallies!!!

Próximamente en Octubre, y como siempre GRATUITO.

Un abrazo.

Juan E. Fullana


Mensaje editado por FURA - Domingo, 18/09/2011, 01:25
 
Tommy_EscuderiaTCTFecha: Domingo, 18/09/2011, 02:13 | Mensaje # 26
Navegador experto
Grupo: Moderators
Mensajes: 400
Reputación: 2
Estatus: Offline
Juan bien por ese curso avanzado! Ya era hora. Animaros todos a ir, Juan a pesar de ser muy malo como regularista es el mejor profesor (jejeje, un abrazote crack!)

Sobre mitges, Guillem vas equivocat Orient - Bunyola a 40km/h és es tram més ràpid des Clàssic i no es velocitat ni molt menos, hi ha rallies que ho hem fet a 50 de mitja i sa pujada es molt ràpida perds casi 200 metros adalt però un pic passades ses enllaçades de baixada no es tan complicat du sa mitja i has d'aixecar i tot. A nes clàssics ses mitges son diverdites però a s'altura de qualsevol cotxo mitjà, pot ser un Fuego no arribi, però la resta més o menys si... Inclús un Tramuntana el va guanyar un MG A del 57, no se tracta de fer vía, un bon cotxo sempre ajuda però és es global de s'equip. A nes Clàssics de Lluna és s'unic rallie de CM que ses mitjes son altes però amb un Super Fuego pots estar tranquil. Regularitat Sport és un altre mon i ses mitjanes son més altes, això sí, sa carretera es tancada.

Moltes gràcis Biel, intentam conservar s'esperit Clàssic per damunt inclús dels rallies, crec que a tots mos beneficia conservar s'estética pre-80 i jugar amb igualtat de condicions no obstant és una cosa molt complicada per satisfer a tothom.

Joana, si vos presentau s'equip femeni amb un Alfa... buenoooooooooo... vos pos estora vermella jejeje No vos preocupeu amb so Morris ja feis molta planta, però amb un Alfa vamooos... jejejeje Encara no podem ser a s'Octubre, per favor!!! que encara no hem acabat es roadbook!!! jejeje

Una aferrada a tothom i seguieu aixi encalentint s'ambient! Per cert en primicia pes foro, confirmat es circuit de LLucmajor com a final d'etapa des dissabte, però no serà puntuable com l'any passat serà lliure però de obligat pas, vamos per disfrutar una mica.


Mensaje editado por Tommy_EscuderiaTCT - Domingo, 18/09/2011, 02:15
 
joanaFecha: Domingo, 18/09/2011, 04:04 | Mensaje # 27
Piloto
Grupo: Users
Mensajes: 69
Reputación: 3
Estatus: Offline
ooohhh....Tommy....m'ha caigut s'ànima a nes peus quan he llegit lo des circuit, ja q l'any passat mos va tomar de tot....mos varen llevar es bluniks (perquè es circuit havia de tancar i replegaren abans d'hora) quan encara mos faltaven tres voltes i 900+900+900 són molts de punts....però m'ha tornat a pujar quan he llegit q no puntua....uffff menos mal!!!!
això de s'estora vermella m'ha agradat molt però com no sigui q vulguis fer una obra caritativa i mos deixis es teu alfita....seguirem participant amb so super morris q ja li tenim ses mides preses!
a nes curs de regularitat esper poder anar-hi, l'any passat va ser molt divertit,sobretot sa volteta q vàrem fer després amb en Tòfol, q mos va donar quatre consells.
i sí....ja podriem ser a s'octubre....això voldria dir q ja tendrieu acabat es roadbook...i q ja tendriem més notícies des tramos...i q es nirvis i ganes ja estarien a flor de pell...i q voriem pes foro més gent animada!!!!
saludos i bon diumenge a tots!!!
 
Tommy_EscuderiaTCTFecha: Domingo, 18/09/2011, 11:10 | Mensaje # 28
Navegador experto
Grupo: Moderators
Mensajes: 400
Reputación: 2
Estatus: Offline
Joana que me dius!!! No me vareu comentar res!!!! Precisament perque molts van acusar que tenía massa importancia a sa clasificació es per lo que no es fa puntuable.... serà per fer ses pasades i disfrutar una mica, a més segurament soparem allà mateix (ja vos contaré), aixi que pot ser divertit.

Salut.
 
Tommy_EscuderiaTCTFecha: Domingo, 18/09/2011, 11:52 | Mensaje # 29
Navegador experto
Grupo: Moderators
Mensajes: 400
Reputación: 2
Estatus: Offline
Per cert bona gent que pensau des trams espectacles com Festival Park, Sant Marçal (terra) entre d'altres???
 
joanaFecha: Domingo, 18/09/2011, 15:07 | Mensaje # 30
Piloto
Grupo: Users
Mensajes: 69
Reputación: 3
Estatus: Offline
tranqui Tommy....noltros anam a participar,disfrutar i acabar amb es cotxo sense cap ferida i, si podem, millorar sa posició de s'any anterior!!!
crec q ja tens prous mals de caps i suficient gent q es queixa com perquè ses fèmines venguin a gronyir!!! noltros a nivell personal varem quedar la mar de
contentes si no contavem es punts des circuit o de veure q a nes tramo tan xulo des sis canvis de mitja ni mos varem perdre ni equivocar en cap moment i sa nostra puntuació a n'aquest tramo no va estar gens malament....això ja mos motiva per tornar a participar biggrin
a més...no voldràs que quedem amb bona posició i tirem per enterra "s'ego masculino" de segons quins pilots, jejeje

es trams espectacle me pareixen bé,sa gent disfruta de veure quatre trompos o derrapades, es de sant marçal és un poc més fotut perquè molts passen
pena de deixar mig cotxo sembrat enterra i qualcun de q s'embruti!!!!!

una abraçada a tots!
hands
 
Foro Classics de Mallorca » Regularidad y rallyes » Regularidad histórica » V Clàssic Regularitat de Mallorca (La gran fiesta de los clásicos.)
Búscar: