Le saludo Guest | RSS

Viernes, 26/04/2024, 05:46
[ Mensajes nuevos · Participantes · Reglas del foro · Búsqueda · RSS ]
Foro Classics de Mallorca » Regularidad y rallyes » Regularidad histórica » V Clàssic Regularitat de Mallorca (La gran fiesta de los clásicos.)
V Clàssic Regularitat de Mallorca
firemanFecha: Domingo, 18/09/2011, 20:56 | Mensaje # 31
Sujeta-mapas
Grupo: Users
Mensajes: 25
Reputación: 0
Estatus: Offline
hoooola. primer vull dir que no me heu entès, deia que 40km/h era velocitat perque dona sensació de velocitat, no perque corri molt o tengui una super makina ultrapotent...
segon: una llàstima lo de circuit llucmajor perque ja que vos ne foteu des fuego a ses curvetes, llucmajor era bó pes fuego, però ja veig que sa por(miedo) vos pot...
tercer: bielmetxa, tens raó, en lo cual me he plantatjat posar un desarrollo més llarg de marcha enrera i així no faré maniobres...jajajajajajajajaja
quin cachondeo...veig que vos animau aviat... happy això està bé...
 
Tommy_EscuderiaTCTFecha: Domingo, 18/09/2011, 21:45 | Mensaje # 32
Navegador experto
Grupo: Moderators
Mensajes: 400
Reputación: 2
Estatus: Offline
Joana, ja me sap greu, però admir s'esperit que teniu i és es que sempre defens jo, venir a pasar-ho bé, de totes formes altre vegada m'ho deis ben tranquiles que esteim per això.

Sobre lo d'Alfetta no seria sa primera vegada que du a dues senyoretes a sa meta... Aquí ses pioneres mallorquines dels equips femenins de Regularitat Històrica a tot un MIL MILLES dels pireneus al 2005, resultat: segones de Trofeus Dames per darrera de ses millors, ses Sunsundegui, una espectacular carrera de 1600 km practicament a non-stop durant 3 dies pels pirineus des de Barcelona (ses fotos son de Montjuich) fins a Pamplona ... S'alfetta se va portar, va aguantar tot i sortir de Palma amb sa junta de culata fotuda, va fer tot es rallie, despres mos varem anar tota sa familia amb sos cotxos de rallie de viatge pel Pais Vasc, Andorra i tornar... a excepció de colque encalentida lleu va tornar sense cap problema,... i va seguir fent rallies incluit un Pais Vasc, un altre Mil Milles, i inclús un Monte-Carlo... apart de midar tots els rallies de Mallorca (lo que feis voltros pues multiplicat una mitja de 7 vegades) tot amb aquell motor sense canviar res (vaig llevar es termostat i s'electro directe jejeje) fins l'any passat que li vaig possar es motor original per anar al centenari de Milan... MAI m'ha deixat tirat,sempre he pogut arribar a ca meva... ja vos podeu anar fent una idea de perque els estim tant a aquests punyeteros trastos i a s'Alfetta ni en parlem si el tenc dels de els 14 anys!

Guillem ja que xerres des Fuego a Llucmajor, es cotxo més ràpid darrera en Super Nadal Galiana va ser un ALFA ROMEO!!! jajajaja

Au ses femines amb un Alfa Romeo... (mum pare i jo amb so Porschete a categoria Gentleman allò si que era dur):









Salut!!!


Mensaje editado por Tommy_EscuderiaTCT - Domingo, 18/09/2011, 21:46
 
joanaFecha: Lunes, 19/09/2011, 00:23 | Mensaje # 33
Piloto
Grupo: Users
Mensajes: 69
Reputación: 3
Estatus: Offline
asssaaaa asssaaaa....quina enveja que me fan!!!! record l'any passat q sa teva germana mos deia q li feiem enveja noltros (a n'aquel moment) però enveja sa que me fan elles d'haver pogut participar a tot una senyora carrera! vaja fotos guapes! ....serà vera q mos haurem de firar un Alfa!!!

bona setmana a tots!!!
 
joeyFecha: Lunes, 19/09/2011, 02:23 | Mensaje # 34
Sujeta-volantes
Grupo: Users
Mensajes: 12
Reputación: 0
Estatus: Offline
sobre els trams espectacul de festival park i marratxi, per jo i crec que xerr per s'equip motormon, m'hos agradaria que enguany torni haver trams espectacul. Com diuen els companyeros, podria estar ja a s'octubre.
 
SOYMINEROFecha: Lunes, 19/09/2011, 10:01 | Mensaje # 35
Sujeta-mapas
Grupo: Users
Mensajes: 39
Reputación: 0
Estatus: Offline
QUE TAMBIEN HAY UN FORD, FIESTA PERO FORD. QUE TAMBIEN LLEVA RADIO CASETTE Y AMPLIFICADOR, DE LA EPOCA, Y SUENA QUE TE CA...

SALUDOS A TODOS
YO SOY EL OTRO BIEL.
 
firemanFecha: Lunes, 19/09/2011, 10:13 | Mensaje # 36
Sujeta-mapas
Grupo: Users
Mensajes: 25
Reputación: 0
Estatus: Offline
tommy, ja no puc dir res més. Tens raror, es color vermell li queda bé...jajajajajajajaja
per cert, s'unic que me fa enveja es tompare amb so targa, això si es un cotxo. Crec que podría estar disposat a canviarlo amb so fuego...jajajejea


Mensaje editado por fireman - Lunes, 19/09/2011, 10:17
 
127turboFecha: Lunes, 19/09/2011, 18:13 | Mensaje # 37
Copiloto experto
Grupo: Users
Mensajes: 160
Reputación: 0
Estatus: Offline
QUE SI , NO PASSIS PENA .... ES FOFI SE VORA DE UNA HORA EN FORAAA I ES VESPRE MES..VERDE LAGARTOOO

MIENTRAS HAYA CRUCES Y LLUEVA, HAY ESPERANZAS. ¡VIVA LAS TABLAS!
 
SOYMINEROFecha: Lunes, 19/09/2011, 19:46 | Mensaje # 38
Sujeta-mapas
Grupo: Users
Mensajes: 39
Reputación: 0
Estatus: Offline
127turbo, QUE SI, QUE SI. LO QUE TU TE ESTAS ACOJONANDO, POR QUE EL MIO ATMOSFERICO SE PUEDE PASAR POR LA PIEDRA AL "127TURBO". QUE SEPAS QUE LLEVO UN TUBARRO METRA KIT, QUE LO TENIA PUESTO AL VESPINO, COMO EL CUBICAJE VIENE A SER LO MISMO.

BIEL.
 
TofolFecha: Martes, 20/09/2011, 00:24 | Mensaje # 39
Copiloto
Grupo: Users
Mensajes: 95
Reputación: 0
Estatus: Offline
Ho duis cruu, xavales.
No podreu contra sa meva màquina.
6 cilindres, 4 rodes motrius..... i sensa problemas de consum, mirau quin depòsit li he montat.


Saluti.
 
joanaFecha: Martes, 20/09/2011, 01:53 | Mensaje # 40
Piloto
Grupo: Users
Mensajes: 69
Reputación: 3
Estatus: Offline
moooooooocccccc.......amb això lo únic que pots fer és omplir es depòsit de "LACAO" i esperar-mos a tots a meta Tofol!!!!
 
SOYMINEROFecha: Martes, 20/09/2011, 10:20 | Mensaje # 41
Sujeta-mapas
Grupo: Users
Mensajes: 39
Reputación: 0
Estatus: Offline
LLENALO DE CERVEZA TOFOL¡¡¡¡¡, TE DEJAREMOS GANAR, NO TE PREOCUPES. CEVEZA TIO, CERVEZA.

BIEL
 
Tommy_EscuderiaTCTFecha: Martes, 20/09/2011, 12:29 | Mensaje # 42
Navegador experto
Grupo: Moderators
Mensajes: 400
Reputación: 2
Estatus: Offline
Jajaja menos mal que alguien piensa en VERDE!!!
 
Panda40Fecha: Martes, 20/09/2011, 12:38 | Mensaje # 43
Sujeta-mapas
Grupo: Users
Mensajes: 33
Reputación: 0
Estatus: Offline
Bon día a tots!!! referent als trams d'espectacle pens que li donen un punt de diversió extra, tant pels equips com pel públic. En referencia a l'equipament dels cotxos he de dir que es nostro també dispossa de cassette, però el duim sempre apagat ja que es copi fa ses funcions de radio.... i es que no atura de xerrar mai. Es pandita ja está a punt, només l´hem de fer un canvi d'oli i omplir es diposit de benzina... salut i fins aviat !!!
 
joanaFecha: Martes, 20/09/2011, 12:41 | Mensaje # 44
Piloto
Grupo: Users
Mensajes: 69
Reputación: 3
Estatus: Offline
voltros inflau-vos a cervesa a veure si no podreu ni llegir es road-book(cosa q no estaria gens malament tongue ) !!!!....jo ses cerveses en haver acabat sa carrera totes ses que volgueu!!!!
 
firemanFecha: Martes, 20/09/2011, 13:28 | Mensaje # 45
Sujeta-mapas
Grupo: Users
Mensajes: 25
Reputación: 0
Estatus: Offline
estoy buscando esponsor para mi "llamaradas", viendo el percal y el gran consumo de alcohol que pensais hacer y sus consecuencias creo iré a hablar con la Capistrano como promotor, el precio-impacto será total..jajajaja
Por otra parte, decir que el tramo espectáculo es tan fácil de plantear como poner el Fuego rondando Son Banya, el espectáculo es soberbio, las miradas se multiplican en progresión geométrica, medios informativos, incluso la policía se arremolina junto a la flamante y esbelta figura del Fuego.... cry ¡qué espectáculo! he pedido a Heredia-Amaya s.l unos abalorios(2,5kg) de oro de 37kilates para que el piloto y copiloto vayan en consonancia, al igual que 2 dados, neones y todo lo que sea necesario para que podais deleitar la vista wacko .....jejejejejeje
The show must go on....

Añadido (20/09/2011, 13:28)
---------------------------------------------
Per cert, tommy, ses fotos son molt xules, però un petit detall m'intriga: ¿ he vist un cartó davall es cotxo posat aposta per no tacar? ¿ès un protector de carter que s'ha afluixat i ha caigut després d'un tramo d'arena?¿ès un ritual indú que consisteix en posar un cartó davall es cotxo?¿perden oli ets alfas?¿justament vareu aturar es cotxo damunt un cartó i dona una impresió que no és?¿hi havía vaga de famaters?....todas estas y otras cuestiones en el próximo capitulo de Cuarto Milenio.... biggrin biggrin biggrin biggrin

Mensaje editado por fireman - Martes, 20/09/2011, 13:17
 
Foro Classics de Mallorca » Regularidad y rallyes » Regularidad histórica » V Clàssic Regularitat de Mallorca (La gran fiesta de los clásicos.)
Búscar: